- خانه
- نوشتارهای علمی
- معرفی سرویس: Zeotap
معرفی سرویس: Zeotap
پلتفرم داده ZEOTAP به برندها کمک میکند تا مشتریانشان را بهتر بشناسند و به این ترتیب جذب مشتریان جدید را بهبود داده، از ریزش مشتریان جلوگیری نموده و به مدیریت بیشفروشی و فروش مکمل کمک مینماید. این شرکت که در 2014 در برلین تأسیس شده است و امروزه شعبی در سراسر جهان دارد، با مجموعهای از منابع دادهای منحصر به فرد از جمله 10 اپراتور مخابراتی رده 1 کار میکند.
سرویسهای این شرکت در سه دستهی هدفگذاری (Targeting) برای دستیابی دقیق به مخاطبان موردنظر با استفاده از دادههای قطعی به جای دادههای مبهم و احتمالی، متصل کردن (Connect) جهت دیجیتالسازی و غنیسازی CRM و دسترسی آنلاین به مشتریان، و بینشها (Insights) برای به دست آوردن شناخت جامع از مشتریان قرار میگیرد.
همچنین این شرکت یکسری راهحل برای بازاریابها، منتشرکنندگان و صاحبان دادهها ارائه میدهد.
· در زمینه هدفگذاری، از دادههای جمعیتشناختی معتبر از اپراتورهای مخابراتی و سایر منابع منحصر به فرد سازمانی، دادههای مربوط به استفاده از اپلیکیشنها، دادههای مربوط به جستجوی کاربران در وبسایتها و اپلیکیشنهای تجارت الکترونیک برای شناخت قصد خرید استفاده میشود. بر این اساس از دادههای با کیفیت بالا، پردازش هوشمند عظیمداده و محصولات دادهای نتیجه-محور (جهت دستیابی به اهداف تعیین شده) استفاده میشود. به این ترتیب میتوان بخشهای مورد نظر را بر اساس اهداف کمپینی خاص کشف، ایجاد و فعال نمود.
· محصول Connect، به برندها کمک میکند تا با دیجیتال و غنیسازی دادههای CRM با کمک گرافهای قطعی، بتوانند از دادههای CRM برای بازاریابی آنلاین استفاده کنند. به این منظور از تطبیق مشخصههای آفلاین با آنلاین مشتری استفاده میشود. استفاده از تطابق دادهها موجب بهبود کیفیت دادهها میشود. غنیسازی پروفایل مشتریان و ترکیب آن با منابع دادهای zeotap به بینشهای بیشتر میانجامد. جهت حفظ حریم خصوصی، مشخصههای هویتی به صورت hash شده میباشند و تبادل دیتا در مطابقت با GDPR میباشد.
· در زمینه کسب بینش از دادهها، از دادههای مکمل دادههای مشتریان استفاده میشود تا به شناخت بهتر مشتریان از وفادارترین آنها تا مشتریان رویگردان بینجامد و استراتژی بازاریابی را به نحو بهتری هدایت نماید. برای این منظور از خوشهبندی مشتریان بر اساس پروفایل جمعیتشناختی آنها و استفاده آنها از اپلیکیشنها استفاده میشود و همچنین داشبوردهای بلادرنگ (real-time) ارائه میگردد.
برای پالایش و تبدیل دادهها به محصولاتی با عملکرد بالا، از موتور پیشرفته امتیازدهی و ادغام دادهها و لایهای برای پردازش URL و App با استفاده از یادگیری ماشین استفاده میشود و سپس به رسانههای پیشرو در بازار و پلتفرمهای مدیریت دادهها متصل میشود. به این ترتیب دادههای مستقیم بازار با پلتفرمهای کلیدی سمت تقاضا، سمت عرضه و مدیریت داده یکپارچه میگردند.
دسته بندی
- معرفی ابزار 28
- مطالعه موردی 27
- کتاب بخوانیم 52
- معرفی کتاب 32
- مرور منابع علمی 36
- اینفوگرافیک 7
- تجربه داخلی 4
- مصاحبه 22
- معرفی کسب و کار داده محور 10
- معرفی سرویس 7