نام مقاله: "خوشه‌بندی(Clustering) محتوای رسانه‌های اجتماعی با استفاده از فناوری عظیم‌داده(Big Data)"

Clustering of social media content with the use of BigData technology

نویسندگان: A RytsarevA V KupriyanovD V Kirsh, K S Liseckiy

ژورنال: IOP Publishing

سال انتشار:2018

خلاصه:

یکی از مشکلات کلیدی در تحلیلگری رسانه‌های اجتماعی، طبقه‌بندی حساب کاربری بر اساس رسانه‌های آپلود شده توسط کاربران می‌باشد
مشکلات اصلی در حل این مساله عبارتند از:
-ناهمگونی ماهیت محتوا (عکس‌ها، آثار هنری، کارت‌های تبریک و ...)
-حجم عظیم اطلاعات تجزیه و تحلیل شده که منجر به پیچیدگی بیش از حد محاسبات پردازشی می‌شود

مقاله پیوست در خصوص خوشه‌بندی محتوای رسانه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از فناوری عظیم‌داده(Big Data) به عنوان یک ابزار پیشرفته و موثر برای رسیدگی به مشکلات توصیف شده به تحقیق و بررسی پرداخته که به منظور انجام آزمایش‌های محاسباتی، نمونه‌های زیادی از تصاویر پروفایل‌های واقعی کاربران شبکه اجتماعی توییتر جمع‌آوری شده است.

دریافت فایل